Santa Susanna, en representació de la destinació Costa Barcelona-Maresme, presenta l’oferta turística de la comarca a la World Travel Market, una de les fires més importants del sector turístic a nivell mundial.
La comarca del Maresme ha tingut presència destacada aquest any a la fira World Travel Market (WTM) de Londres, on es promociona com una destinació turística de referència dins la marca Costa Barcelona-Maresme. Santa Susanna ha estat l’encarregada de representar la comarca en aquesta 45a edició de la fira, considerada una de les més rellevants per als professionals del sector a escala global. L’any passat hi van participar uns 40.000 professionals de 184 països diferents, i enguany s’espera mantenir l’alt nivell d’interaccions i oportunitats de negoci.
Aquesta fira, que té lloc fins al dijous 7 de novembre, ofereix a agents i empreses turístiques la possibilitat de descobrir i valorar l’oferta turística del Maresme. La representació de Costa Barcelona-Maresme, en col·laboració amb la Diputació de Barcelona i el Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme, ha posat en relleu elements que identifiquen el territori i que responen a les preferències del mercat britànic. Així, activitats com el ciclisme, la gastronomia local i les opcions del sector MICE (turisme de reunions, incentius, congressos i esdeveniments) són alguns dels atractius que s’han destacat per captar l’atenció del públic britànic.
El Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme manté una participació activa a les principals fires i salons turístics internacionals per posicionar la comarca com una destinació atractiva per a diversos perfils de turista. Aquestes accions permeten establir contactes comercials amb touroperadors i agències internacionals i donar a conèixer una oferta turística que inclou platges, natura, gastronomia i activitats esportives, consolidant així la presència del Maresme en el mapa turístic internacional.