Empreses europees especialitzades en l’organització d’esdeveniments i viatges d’incentius visiten el Maresme per conèixer l’oferta de turisme de reunions, gràcies a una iniciativa del Catalunya Convention Bureau.

 

El Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme, a través del Club de Producte Maresme Events, ha participat en el Meet Catalunya, la principal trobada de turisme de reunions a Catalunya organitzada pel Catalunya Convention Bureau. L’esdeveniment inclou una jornada de networking i l’acollida d’un fam trip, un viatge de familiarització, que permet a agències especialitzades conèixer l’oferta turística de la comarca. Representants d’empreses de països com Bèlgica, França, Dinamarca, Finlàndia i Alemanya han visitat el Maresme, començant per Santa Susanna a l’Atzavara Hotel & Spa, i seguint amb un sopar al Bahari Club de Calella.

Els visitants han pogut gaudir d’una varietat d’activitats com una ruta en bici pel Delta del Tordera, una sortida en vaixell amb Vela Mataró, un tast enogastronòmic al Celler Bouquet d’Alella, un dinar a LaSal del Varador i una visita cultural a la Casa Coll i Regàs de Mataró. Els allotjaments seleccionats, com l’Atzavara Hotel & Spa i l’Hotel Arrey Alella, són també espais per a esdeveniments. A més, han conegut venues singulars com Mas Cabanyes d’Argentona i la Finka 4.1 a Alella.

Aquesta acció permet al Consorci de Turisme del Maresme, membre del Catalunya Convention Bureau, mostrar les seves capacitats per al turisme de reunions i posicionar-se com una destinació de referència en el sector MICE.