El Consorci de Turisme del Maresme ha iniciat la seva campanya estacional de primavera amb un vídeo promocional que destaca l’estil de vida maresmenc i convida els viatgers a abraçar el turisme “slow”.
Sota el lema “Maresme, de mar i de munt”, el vídeo ofereix una visió en profunditat de la comarca durant la primavera, posant èmfasi en la gastronomia, el patrimoni, la cultura i els esports, tot seguint una filosofia de viatge sense presses.
La campanya busca mostrar als turistes els encants únics de la regió durant aquesta estació de l’any, encoratjant-los a descobrir els racons més amagats del Maresme i a gaudir de l’experiència d’una manera autèntica i relaxada. Amb imatges que captiven, el vídeo destaca les activitats nàutiques, els passejos per les platges daurades i les excursions pels boscos, així com la degustació dels productes de temporada en els restaurants locals.
Amb la participació de diversos establiments i llocs d’interès, com l’Horta ecològica Pla de Munt de Palafolls, el taller Estralls i la Casa Museu Lluís Domènech i Montaner de Canet de Mar, entre altres, el Consorci de Turisme del Maresme pretén reforçar el posicionament de la comarca com a destinació turística destacada, fomentant alhora la integració dels visitants amb la vida local i garantint la sostenibilitat econòmica de la regió.