La titella de la Iaia del Maresme ha fet el seu debut públic amb una representació emocionant de la història de la comarca al saló del turisme, B-Travel. Organitzat pel Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme, l’esdeveniment ha estat una oportunitat per atraure l’atenció del públic cap a les meravelles turístiques del Maresme mentre s’encantava amb la narració de la iaia del Maresme.

 

El Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme ha estat a la Fira de Barcelona, participant en l’esdeveniment turístic més esperat de l’any. Aprofitant aquesta oportunitat, van donar vida al personatge de la iaia del Maresme, convertint-la en una contacontes aclamada pel públic. Aquesta iniciativa no només busca promoure el turisme familiar, especialment entre els visitants locals, sinó també fomentar la cohesió territorial entre els més petits de la comarca.

Després d’aquesta exitosa primera actuació, el Consorci de Turisme té previst reunir-se amb bibliotecaris i bibliotecàries locals per introduir la titella de la Iaia del Maresme i la seva fascinant història, la qual abasta els detalls més interessants de tots els municipis de la comarca. L’objectiu és que aquesta titella participi en sessions d’hora del conte a les biblioteques i altres activitats familiars, amb els primers esdeveniments programats per aquest estiu.

La narració de la història del Maresme a B-Travel, un esdeveniment dirigit al públic general, ha estat una manera efectiva d’aconseguir atreure l’atenció dels visitants mentre aquests es deleitaven amb les ofertes i activitats del saló. Amb la participació de més de 130 expositors, incloent agències de viatges, hotels i empreses de serveis turístics, B-Travel ha registrat una afluència de més de 26.000 persones, superant els registres de l’any anterior i demostrant el seu èxit continuat en la promoció del turisme regional.