El tenor Josep Fadó, en commemoració del bicentenari de la mort de Giacomo Puccini, actuarà a l’Opéra de Nice Côte d’Azur en la producció de Madama Butterfly, amb un repartiment de luxe. Després d’èxits a Espanya i més enllà, Fadó s’embarca en una nova aventura internacional.
En el marc del bicentenari de la mort de Giacomo Puccini, el tenor mataroní Josep Fadó és part de la producció de Madama Butterfly a l’Opéra de Nice Côte d’Azur, un dels teatres d’òpera més preeminents de França després de París.
Després d’actuar a l’Obra de Madrid amb Rigoletto de Verdi, Fadó ara debuta a Niça en aquesta emblemàtica òpera, marcant una altra fita en la seva carrera. Amb més de 25 anys d’experiència internacional, Fadó té una agenda plena amb actuacions als principals teatres d’òpera d’Espanya, incloent-hi el Teatro Real de Madrid, el Teatre del Liceu de Barcelona, el Teatro de la Maestranza de Sevilla i el Teatro Campoamor de Oviedo.