El Consorci de Turisme Costa del Maresme presenta una iniciativa destinada a revelar els encants de l’hivern a la comarca. Sota el lema “Maresme, de mar i de munt”, aquesta campanya ressalta la diversitat de paisatges locals i les seves múltiples experiències per a visitants i residents.
El tercer vídeo de la proposta turística estacional, dedicat a l’hivern, acaba de veure la llum, oferint una immersió en la riquesa natural, les tradicions, la gastronomia i el patrimoni del Maresme en aquesta estació.
Durant l’hivern, el Maresme desplega tot el seu esplendor amb la natura com a protagonista, juntament amb les seves tradicions autòctones, la rica oferta gastronòmica i el patrimoni cultural. Aquesta temporada, marcada també per les festes nadalenques, es veu reflectida en el darrer vídeo promocional difós pel Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme. Aquest material audiovisual és part de la innovadora campanya turística estacional, concebuda per enalteir els aspectes més destacats de cada estació de l’any a la comarca.
Sota el lema “Maresme, de mar i de munt”, la campanya abraça els diversos paisatges que ofereix aquesta regió. Tanto locals com turistes podran aventurar-se en rutes de muntanya per descobrir senders i miradors amb vistes al mar. A més, podran gaudir de la gastronomia local, fusionant productes de proximitat amb els excel·lents vins de la DO Alella, i experimentar la riquesa de les propostes culturals, realçada per la màgia dels mercats nadalencs d’artesania.
El vídeo captura l’essència de diverses localitzacions com el castell de Palafolls, diversos indrets de Sant Andreu de Llavaneres, l’ermita de Sant Sebastià, la pastisseria Can Sala, diversos carrers, l’Associació de Puntaires Flor d’Alba d’Arenys de Mar, el refugi de la Ferreria del Vedat de Teià gestionat pel Consorci Parc Serralada Litoral, l’Hotel i Spa Sorli Emocions de Vilassar de Dalt, així com diversos llocs emblemàtics de Mataró, com el port, el celler Castellví, la Nau Gaudí i Can Marfà. Aquest recorregut abasta les peculiaritats de la comarca, des de l’Alt fins al Baix Maresme.
La campanya, difosa a través de les xarxes socials, s’adreça a un ampli ventall de públic, des dels amants de l’activitat familiar als entusiastes dels esports a l’aire lliure, oferint opcions per a cada segment de visitant. El seu objectiu principal és desestacionalitzar la demanda turística, ressaltant les diverses activitats disponibles en diferents èpoques de l’any.
A més de promoure el turisme, aquesta iniciativa està dissenyada per consolidar el Maresme com una de les principals destinacions de vacances. L’objectiu és atraure visitants i, al mateix temps, mostrar la vida local com a punt de connexió entre els residents i els visitants, assegurant la sostenibilitat d’un dels motors econòmics de la comarca. La sostenibilitat ha estat una prioritat per al Maresme, exemplificada pel Compromís per a la Sostenibilitat Biosphere, un projecte en el qual ha estat treballant durant diversos anys.