La Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena de Mataró ha presentat el seu Marc Estratègic 2027 durant un acte celebrat el passat 30 de novembre a l’Espai Mataró Connecta.

 

Va obrir l’acte el director general de la fundació, Alfred Batet, qui va compartir els detalls del procés de creació del Marc Estratègic 2027. Aquest marc es basa en el lema “Acompanyem Vides”, una visió orientada a marcar el rumb estratègic de l’organització en els propers anys. La jornada va incloure una taula rodona amb destacats representants del sector com Albert Vidal de la Fundació El Maresme, Alberto Martín de la Fundació Hospital, Lluís Marco de Hobest com a consultor estratègic, i Pere Clavé del Consorci Sanitari del Maresme. La clausura de l’esdeveniment va comptar amb la intervenció de la vicepresidenta de la Fundació, la regidora Eli Ruiz.

Una Eina Estratègica Vital

El Marc Estratègic representa una eina fonamental per potenciar la col·laboració, transformar l’experiència del pacient i reforçar l’impacte i la presència de la Fundació en el territori. El document s’ha elaborat mitjançant un procés participatiu de vuit mesos, iniciat al gener del 2023, que ha recollit experiències i aportacions de professionals, membres del patronat, voluntariat, el tercer sector vinculat, així com de l’administració i altres grups d’interès dels àmbits sanitari, social i educatiu. Més d’un centenar de persones s’hi han involucrat, amb un equip motor que ha coordinat els esforços de diferents àrees de l’entitat.

Cinc Eixos Estratègics per Als Pròxims Anys

El document està estructurat entorn a cinc grans eixos que marcaran la pauta de treball de la institució en el futur. Aquests inclouen reptes com la creació d’un observatori del Benestar de Mataró-Maresme, el desenvolupament d’un model d’innovació oberta, la promoció de serveis d’atenció centrats en la persona, l’adopció de nous models de negoci i el reforç de la governança de l’entitat, entre altres objectius de gran abast.