El Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme ha presentat amb èxit els atractius turístics de la comarca en el marc de la fira IBTM, especialitzada en el sector de les trobades i congressos.
Sota l’ombra de la Diputació de Barcelona i el Barcelona Convention Bureau, el Consorci ha potenciat la marca Maresme Events, consolidant així la seva aposta per captar l’atenció dels principals organitzadors d’esdeveniments. Durant aquest esdeveniment, que se celebra des del 28 fins al 30 de novembre a Fira Barcelona Gran Via, s’ha posat de manifest l’atractiu del Maresme per a l’organització de viatges de negocis.
A l’IBTM World, que reuneix més de 12.000 professionals de la indústria procedents de països arreu del món i més de 3.000 compradors, s’han presentat els recursos i serveis disponibles al Maresme per als Hosted Buyers, aquells responsables de decidir la ubicació dels esdeveniments professionals. Aquesta comarca ofereix una àmplia gamma d’allotjaments, espais per a reunions i esdeveniments, propostes gastronòmiques i diversos serveis relacionats amb el turisme de reunions. A més de les opcions clàssiques, el Maresme també ofereix activitats “after the meeting” per promoure la cohesió dels equips de treball, des de rutes enoturístiques fins a activitats nàutiques i experiències hípiques.
La comarca, situada entre el mar i la muntanya, destaca per la seva varietat d’espais i activitats, des de les opcions més tradicionals fins a les més singulars, proporcionant una oferta adaptada a les necessitats de qualsevol equip de treball interessat en organitzar esdeveniments a la zona. Per a més informació sobre l’oferta MICE del Maresme, es pot consultar el lloc web www.maresmeevents.cat.