El pla d’accions del 2022 del Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme consta de sis àmbits de treball en els quals es dona una gran importància als diferents productes turístics que ofereix el Maresme i a la formació del territori.

 

El Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme ha presentat el seu pla d’accions per aquest any 2022 davant els agents turístics de la comarca. Es basa en sis àmbits de treball: la dinamització i assistència tècnica a empreses i ens locals; la creació i millora de producte; la competitivitat, formació i millora continua; la promoció, comunicació i comercialització; el coneixement i planificació; i la gestió, funcionament i implementació del pla d’acció i equip de treball.

Avui el que hem fet és presentar el pla d’accions anual que, en definitiva, és plasmar el pla d’etapes que estableix el pla estratègic que vam presentar l’any passat en pressupostos anuals i amb objectius anuals. Això no vol dir que siguin uns objectius inamovibles, sinó que cada vegada més donem espai a la maniobrabilitat que puguin tenir les circumstàncies que sorgeixen. Un exemple ha estat la pandèmia o l’intent de recuperació econòmica”, ha explicat el president del Consorci, Joaquim Arnó, constatant que “això ens ha obert la necessitat de tenir un temps i uns recursos en reserva per poder-nos adaptar a les circumstàncies de forma immediata per protegir i ajudar al sector privat”.

Això l’any en què el Consorci compleix 25 anys promocionant el turisme a la comarca, un quart de segle fent difusió dels atractius turístics del Maresme. Per commemorar aquesta efemèride, s’ha modernitzat el logotip potenciant la marca Costa del Maresme i amb una silueta que recorda tant la M de Maresme com el paisatge muntanyós i d’onades que caracteritza el ser de mar i de munt de la comarca.