El Consorci de Promoció Turística del Maresme ha participat sota la marca “Costa Barcelona” a l’espai de la Destinació Barcelona dins l’estand de Catalunya al solo B-Travel, que es va celebrar del divendres 11 al diumenge 13 de juny a Fira de Barcelona.

 

Les restriccions a causa de la pandèmia per la Covid-19 es van flexibilitzant i cada vegada hi ha més mobilitat. Després de més d’un any d’aquestes restriccions, les persones tenen ganes de viatjar i descansar de la rutina del dia a dia. Per tot això, el Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme ha portat la comarca al saló del turisme B-Travel, amb l’objectiu de fomentar el turisme de proximitat i d’experiències sota el lema “Reactiva-T”.

La fira es va celebrar del divendres 11 al diumenge 13 de juny a Fira de Barcelona. Va reunir més de 50 expositors, entre ells la pràctica totalitat de les comunitats autònomes espanyoles, els organismes de turisme de les quatre províncies catalanes i una vintena d’agències de viatge especialitzades en destinacions internacionals.

S’ha promocionat especialment el turisme sostenible i de proximitat com a millor manera de fomentar l’arrencada de l’activitat turística del país, sobretot entre el públic català, que és el mercat més gran de viatgers del sud d’Europa tant a nivell local, regional i nacional com internacional.
El Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme va participar sota la marca “Costa Barcelona” a l’espai de la Destinació Barcelona dins l’estand de Catalunya.

El saló del turisme va ser inaugurat pel conseller d’Empresa i Treball, Roger Torrent, acompanyat per l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, i el president de Fira de Barcelona.