Cine Nuria i Ítaca Band enceten aquest cap de setmana un mes ple de música en directe a la Sala Clap de Mataró.

 

Després de gairebé un any sense activitat, la Sala Clap ha reprès la programació aquest passat de març, oferint un ventall de concerts variats en estil i adaptats a les mesures restrictives per frenar la propagació de la Covid 19. L’activació d’aquesta programació ha estat possible gràcies al treball en xarxa de Les Cases de la Música i ASSAC, l’Associació de Sales de Concert de Catalunya, que impulsa els cicles Curtcircuit i SalaCAT, dels quals participa la Sala Clap.

Itaca band

El passat mes de març la sala va acollir, dins de Curtcircuit, l’actuació de l’artista Lildami i La Tribut FM. El concerts van ser un èxit de públic, demostrant la necessitat de música en viu, malgrat les restriccions.

Aquest mes d’abril la gira Curtcircuit segueix fent parada a la Sala Clap de Mataró amb l’actuació d’una de les formacions més destacables i consolidades del rock ibèric, Itaca Band, que actuaràn aquest dissabte 10 d’abril en dos passis consecutius. El jove quartet Marialluïsa i el compositor Lluís Cabot també ens delectaran amb la seva música el divendres 16 d’abril. També dins el cicle Curtcircuit, el dissabte 17 d’abril, l’artista Meritxell Nedderman ens sorprendrà amb material inèdit en un espectacle intimista i catàrtic que ens deixarà corpresos. A banda d’aquests concerts del cicle Curtcircuit, el Clap també aposta per grups de km0 i acollirà aquest divendres 9 d’abril el concert del grup mataroní Cine Núria, que presentarà el seu nou EP nascut durant el confinament.

Cine Núria

A més d’aquests concerts a la Sala Clap i Casa de la Música segueixen apostant per la música en directe i la cultura, reactivant la resta de la programació habitual, com son els Vermuts musicals, que acaben el cicle de concerts a la Carpa del Parc Central Vell amb l’actuació de Carles Duart el diumenge 11 d’abril. També la Temporada Músiques Tranquil·les, que aquest mes obre les portes del Teatre de l’Aliança a la pianista i cantant Lucia Fumero el dijous 15 d’abril. Així com l’espectacle familiar Xics’n’Roll, que oferirà espectacle dissenyat pels més petits de la casa, tot fent un repàs per la discografia d’una de les bandes més mítiques de la història del rock, Queen.

A totes aquestes activitats per aquest mes d’abril, s’hi suma també la programació de concerts al Teatre Monumental, amb l’espectacle d’Albert Pla el dissabte 24 d’abril. En aquesta peça de teatre musical, concert o recital teatralitzat, l’artista ens convida a fer un repàs carregat d’ironia pels temors humans quotidians com la por a un mateix o bé la por a la mort.