La consellera de Cultura, Àngels Ponsa, ha presentat la campanya “Més Cultura”, impulsada pel Departament de Cultura per fomentar el consum cultural, una campanya de promoció de la cultura i de suport a totes els entitats, les empreses i les persones que treballen en el sector cultural. L’objectiu és posar de manifest, ara més que mai, la funció essencial de la cultura a les nostres vides.
La consellera de Cultura ha explicat que aquesta campanya té un to reivindicatiu clar i fa èmfasi a com la vivència cultural té efectes directes en grans conceptes com l’emoció, la inclusió, la reflexió, la cohesió, amb un eslògan que interpel·la directament a la ciutadania: “Quan tu hi ets, pren vida!”. També inclou les etiquetes #CulturaSegura i #CulturaEssencial.
“Tenim àmbits amb moltes dificultats, també confinaments de cap de setmana, però tot i així, amb millor o menor mesura, podem gaudir de la cultura i hi volem i hem de contribuir”, ha manifestat la consellera Ponsa.
La iniciativa forma part de les mesures concebudes per pal·liar els efectes de la pandèmia, juntament amb les ajudes econòmiques (20 milions d’euros només al mes de novembre) i el cens d’Espais de Cultura Responsables, entre d’altres.
“Més cultura” està pensada com una campanya multicanal, amb presència a televisió, cinemes, ràdio, mitjans escrits i digitals, xarxes socials i espais exteriors (opis, autobusos i estacions de ferrocarril). La campanya posa de manifest que tots i totes som consumidors i generadors de cultura, i que el sector cultural necessita de la nostra participació i implicació per seguir endavant, ja que entre tots donem vida a la cultura.