Davant la situació d’excepcionalitat, el CAP Ronda Cerdanya atendrà els usuaris del CAP La Llàntia per a aquells temes que no puguin esperar. La mesura forma part de la reorganització d’equips d’atenció primària que està fent l’Institut Català de la Salut davant la pandèmia de coronavirus

El Centre d’Atenció Primària La Llàntia ha quedat tancat al públic i romandrà així fins a nou avís. Els usuaris que necessitin ser atesos per temes que no puguin esperar s’hauran d’adreçar al CAP Ronda Cerdanya (c. del Vallès, 37) de 8 a 20 h, o bé trucar al telèfon d’aquest centre, el 93 741 57 85.

Si necessiten ser atesos fora d’aquest horari s’han d’adreçar al Punt d’Atenció Continuada del CAP Ronda Prim (ronda de Joan Prim, 35), o trucar al telèfon 93 741 73 72. Així mateix, cal recordar els telèfons genèrics 112 (emergències) i 061 (simptomatologia coronavirus).

A Mataró, el tancament del CAP La Llàntia se suma a altres mesures preses en dies anteriors per l’Institut Català de la Salut: el CAP Ronda Cerdanya i el CAP Gatassa no obren els dissabtes fins a nova ordre (en cas de necessitat, aquests usuaris són atesos els dissabtes al CAP Rocafonda i al CAP Ronda Prim, respectivament), i l’atenció pediàtrica que els dissabtes es feia al CAP Ronda Prim s’ha traslladat al CAP Rocafonda.

Aquestes modificacions del servei són temporals i fins a nou avís, i estan motivades per la situació d’excepcionalitat provocada per la pandèmia del coronavirus.

Des de La meva Salut (lamevasalut.gencat.cat), a través de l’e-consulta, podeu contactar directament amb el vostre metge o metgessa i descarregar les vostres receptes mèdiques. Recordeu que excepcionalment, durant el període d’epidèmia del coronavirus SARS-CoV-2 podeu sol·licitar l’accés a La meva Salut al telèfon 900 053 723 (de dilluns a divendres de 8 a 20 h) o emplenant el formulari que trobareu a l’enllaç canalsalut.gencat.cat/lamevasalut-registre.