El Ple pren coneixement de la renúncia d’Isabel Martínez com a regidora de Junts per Mataró
El Ple, reunit en sessió extraordinària i urgent ahir dijous, 12 de març, va prendre coneixement de la renúncia a l’acta de regidora d’Isabel Martínez Cid, fins ara edil de Junts per Mataró.
Actualment a l’oposició com a integrant del Grup municipal de Junts per Mataró, Martínez era regidora de l’Ajuntament de Mataró des de 2015. En el mandat passat, com a representant de CiU, va ser regidora delegada de Benestar Social, Convivència i Habitatge entre juny de 2015 i octubre de 2017.
Entre juny de 2007 i maig de 2008, Isabel Martínez ja havia estat regidora a l’Ajuntament pel grup municipal de CiU. En el que va ser regidora delegada de Benestar Social, Convivència i Habitatge (2015-2017).
Reaccions a les Xarxes Socials
Avui deixa l’Ajuntament la Isabel Martínez. Regidora lluitadora, inconformista, incansable i, sovint, obstinada. Política vocacional, amb principis, irreverent amb el poder, m’ha ensenyat a defensar apassionadament tot allò en el q creiem. Gràcies pel teu compromís amb #Mataró! pic.twitter.com/rHoFjBDJxj
— Alfons Canela (@AlfonsCanela) March 12, 2020
Avui q l’Isabel Martínez deixa l’Aj #Mataró #PleMataró em venen al cap les mateixes paraules q ja vaig pronunciar el 16 d maig d 2008: “una persona que es fa estimar de seguida. Té una gràcia natural i una energia com poques persones” Respecte i admiració https://t.co/3pF55eOTFB pic.twitter.com/mFwXGSrswx
— Joan Mora Bosch ن (@joanmorabosch) March 12, 2020
Demà Isabel Martínez deixarà @matarocat.
La Isa va formar part del magnífic equip que em va acompanyar el 2015 amb la voluntat de treballar per la ciutat i va ser una gran regidora de benestar social en un moment molt complicat.
Moltes gràcies i molta sort en la nova etapa pic.twitter.com/j0N43KZ7CV— Quim Fernàndez Oller 🎗 (@QuimFdezOller) March 11, 2020