L’Ajuntament es compromet a posar més alarmes i el departament d’Educació a reposar tot el material tecnològic robat segons s’extreu de la reunió que Ajuntament, Policia Local i Escola van tenir el passat dimarts i segons informa ACN
L’Ajuntament de Mataró s’ha compromès a millorar la seguretat a l’escola Camí del Cros, en el barri de Cerdanyola de Mataró, que ha sofert cinc robatoris en els últims mesos.
En una reunió conjunta aquest dimarts amb el departament d’Educació, el consistori ha adquirit el compromís de reforçar la seguretat en els despatxos i dependències més vulnerables de l’escola i millorar els protocols dels dispositius d’alarma.
Els serveis territorials d’Educació, per part seva, han afirmat que reposaran tot el material tecnològic robat. Les dues institucions esperen que totes les mesures es facin al més aviat possible perquè el centre torni a la normalitat.
Els acords es van prendre aquest dimarts en una reunió conjunta en la qual també van assistir la Policia Local i personal directiu i de serveis de l’escola.
El Camí del Cros ha sofert cinc robatoris des del mes d’agost. L’última vegada que els lladres van entrar va ser la setmana passada i es van emportar 29 tauletes, 250 euros en metàl·lic i el mòbil de l’escola.
En els anteriors robatoris, es van portar més portàtils i van fer destrosses en els cristalls de l’escola i en les màquines expenedores. Recordem que el passat dilluns l’escola es va manifestar al carrer